Frank en Vrij Frankrijk

Geplaatst door: lloydslet op 16-05-18

Het was net na de zomervakantie dat ik met de gehuurde camper naar Limburg reed om mijn Demi op te halen. We hadden besloten eens een stukje door Frankrijk met de Camper te gaan rijden. Ik reed de straat in waar mijn lieverd woonde en ik zag dat ze al klaar stond voor het raam.

Ze had zoveel kleding, en nu had ze ook wat prachtigs aan super strakke lichte blauwe jeans met van die gaten er in. Haar billen kwamen er prachtig in uit en daar boven droeg ze een zwarte wetlooktopje. Ze zag er weer uit om in te bijten en zo.

Glimlachend met haar prachtige ogen stond ze in de deur opening. Ik kuste haar en voelde een tong naar binnen komen, wat is ze toch heerlijk. Ik gaf haar een tik op haar jeans die haar billen mooi deden uitkomen. “Dag heerlijk schatje van me hoe gaat het met je “vroeg ik. “Heerlijk knappe man van me ” was het antwoord. In de gang stonden al wat tassen klaar, die ik maar eerst naar de camper bracht. Een paar kleine kinderen drentelde rond de camper. “Gaat u op vakantie” vroeg er een met een prachtig Limburgs accent. “jaaaa” antwoorden ik even paar dagen naar Frankrijk. Ik stopte haar tassen en kleding in de kasten en borg alles netjes op. En na nog een kop koffie vertrokken we richting het zuiden. Via Luik en Luxemburg zouden we naar richting Metz rijden en dan daar onderweg overnachten. We sloten het huis af en nagezwaaid door de buurt en haar broer en zus, reden we toeterend de straat uit. We waren zo in Maastricht het was ook rustig op de weg. Ze wist een kop koffie te maken en zat met opgetrokken been en een beker koffie naast me op de bank. En streelde mijn benen van boven naar beneden en weer terug. Er groeide al iets in mijn broek. Ze wist een man zo heerlijk te teasen en pleasen. ” Zullen we na Luik even stoppen” vroeg Demi aan mij. “Is goed antwoorde ik ” “we rijden lekker op schema”. “Ik wil het bed eens uitproberen” knipoogde ze. Ik reed van de weg af en zocht een parkeerplek, een beetje uit het zicht. De camper had een verhoogd bed achterin en daar lag Demi al heerlijk op met te wachten toen ik de boel had dicht gemaakt. Ze maakte met haar vinger een kom jij eens hier beweging. Ik zoende haar en streelde en toen ze haar benen wijd deed en ik er tussen kroop sloeg ze de benen om me heen. Ga je me neuken vroeg ze met zo'n pruilipje het is al weer even geleden dat ik je heerlijk pik voelde. Ik pakte haar beide broekspijpen beet trok er aan en met een beetje moeite had ik haar broek uit. Mijn broek had ik al half open geritst en mijn paal bungelde er al buiten. Ze klemde haar beide benen om me heen en dwong me haar zo te neuken.

Ze lag half omhoog haar slanke heupjes van het bed en mij omklemt. Ik likte haar sterretje en maakte mijn pik hard met een beetje spuug.. haalde hem even langs haar sterretje om haar lekker te teasen. Ze kronkelde met haar smalle heupjes draaide van de enne naar de andere kant maar hield mijn wel omklemt.

Toen ik vond dat alles lekker nat was duwde ik hem eerst rustig naar binnen, kneep ze haar oogjes dicht, om daarna voluit “fuck me schatje te roepen”dat liet ik me niet nog een keer zeggen. En neukte haar lekker door ze kreunden en gromde en bleef rond mijn pik draaien en met haar handen kneep ze in het matras. Ook ik gromde...en hijgde ze was altijd zo heerlijk geil. Ik voelde het zaad omhoogstuwen hard was mijn pik alleen bij haar. Ze wist mij heerlijk klaar te krijgen..ik voelde haar spieren samen knijpen en even later vulde ik haar natte kut.. het zaad droop er uit. Ik pakte een handdoek en gooide die naar haar toe. Ze stond soepel op voor iemand ie net geneukt was en liep naar de douche. Even later hoorde ik het water stromen. Ik kleden me aan en pakte een beker koffie schonk mezelf een beker in gooide de verduistering gordijnen weer open. Even later kwam Demi aanlopen met een witte badjas ze gaf me een kus op mijn mond en zei “wat een lekker beest ben je toch”. Ik draaide bestuurders stoel weer terug starten de motor en reed weer terug naar de grote weg en zo weer naar de snelweg. We waren net de grote weg op gedraaid toen een Belgische politieauto de weg in draaide waar wij net uitkwamen, we waren net op tijd weg.

We reden langs de Belgische wegen en waren al vlot in Noord Frankrijk, na nog ruim een uur rijden. Zochten we een overnachtings camping op. We parkeerde op een speciale camper plaats sloten de stroom aan en namen eerst een drankje.

Demi kleden zich aan een korte witte short en een mooi strak shirt waar haar borsten duidelijk uit kwamen, niet te groot ze waren precies het juiste formaat. Demi maakte een heerlijke maaltijd met een heerlijk wijntje ik vulde het water bij en liet het vuile water weg lopen. We deden samen de afwas en keken nog wat satelite tv.

Het was niet druk op de camping een paar Nederlanders met caravans. We wilden de volgende dag op tijd weg dus gingen we nog even douchen samen zodat we s'morgen niet al te veel werk hadden. Hand in hand liepen we met onze toilet tas en en handdoek naar het toilet gebouw. Het was er rustig, ook zag het er schoon uit het rook er lekker fris. Zo gehaaid als Demi was nam ze me mee de familie douche in. Dit ging weer spannend worden. Ze kleden zich weer vlot uit en hielp mij omdat ik niet zo snel was met de laatste kleding stukken.

Ik drukte met mijn rug tegen de knop en de douchewater stroomde over mijn body eerst koud en later lekker warm. Demi bleef op een afstand staan kijken en kwam toen voor me staan. Toen de douche warm was kwam ze voor me staan. Greep mijn paal en trok er aan en legde een arm om me nek en trok me beetje naar beneden zo dat ik een heerlijke tong voelde, ze was iets kleiner dan ik maar kon er zo goed bij.

Ze pakte de douchegel en begon me in te zepen mijn pik waar ze nog lekker aan trok die hard vooruit stond. Toen moest ik me omdraaien en met mijn handen omhoog en wijdbeens tegen de wand aan. Ze trok tussen mijn benen aan mijn pik die fier overeind bleef staan. Haar harde paal stond zo als zo vaak recht vooruit en ik voelde dat hij door mijn bilnaad werd gehaald van boven naar beneden en weer terug.

En het ging weer zo snel ze drukte haar harde staaf, zonder aanleiding dan mij weer eens geil te neuken, naar binnen. Ze was zo geil dat ze hard door neukte in een hoog tempo soms haalde ze haar pik er uit en duwde haar paal zo weer in. Ze drukte me tegen de douche aan sloeg me op mijn billen die lekker rood werden. Toen moest ik me omdraaien en op mijn knieën gaan zitten. Ze drukte haar pik achter in mijn keel en rukte een paar keer en haar zaad spoot naar binnen. Een warme golf van zaad spoot naar binnen. Ik stond op pakte haar bij haar hoofd en duwde mijn tong naar binnen.

We namen samen nog een hete douche en smeerde ons in met bodymilk om onze huid zacht te houden.

We liepen naar onze camper en werden na gekeken door een stel Nederlanders ze zullen wel gedacht hebben wat moet zo'n jong meisje met zo'n man Lepeltje lepeltje sliepen we in om half 7 werd ik wakker zetten een kop je koffie en maakte Demi wakker. “Goedemorgen schatje” zei ik en met haar mooie oogjes keek ze me aan. “morgen heerlijke man “zei ze.

We dronken onze beker leeg en terwijl ik buiten alles klaar maakte voor vertrek maakte Demi alles binnen in orde. Een uurtje later reden we weg en met de zon opzij van ons reden we naar de Autoroute. Camping le Riviera aan de Ardeche was ons doel en halverwege de middag bereikte we de camping die je kon bereiken door een brug over de L Ardeche te nemen waar de camping aan lag. Van te voren hadden in Ruoms even boodschappen gedaan. We zochten ons plekje op en bekeken even de camping. Het zwembad lag naast de entree en het terras rond het zwembad keek uit over de rivier. Met waterschoenen aan liepen we tussen de stenen door naar de rivier die we een stukje volgden met de zon op onze huid en lekkere koude voeten waden we door de rivier. Een heel eind voor bij de camping lag een klein strandje dat was onstaan door de lage waterstand met een aantal grote keien op een van die keien en gingen even zitten. Aan de overkant reden af en toe auto's.

Met de ogen dicht achterover leunend genoten we nog van het zonnentje. Demi pronte borstje hadden harde tepels en priemde door haar t shirt heen. Ze werd zo snel lekker bruin. Een waar genot om naar te kijken, leunend op haar handen. Ik bekeek haar op een afstandje en ging op mijn knieen in het koude water zitten voor haar stroopte haar witte sportbroekje af. Een paal sprong steigerend naast haar string te voorschijn. Ik kon het niet laten hem heerlijk te pijpen diep met lange halen. Ze was eigenlijk immer stijf...ik heb het zo goed getroffen met haar. En zij vond met mij ook... een lekker stel. Een enkele kanovaarder kwam voorbij want daar staat de Ardeche om bekend. Het kon me niet schelen of men iets zag..

Ik genoot van Demi en zij zichtbaar ook, want ze draaide zich om stroopte haar broekje naar beneden. En hield haar billen uit elkaar een mooi sterretje keek me aan. Ik likte dat nat natuurlijk haalde mijn pik te voorschijn en neukte haar lekker door. Steunend op haar armen ving ze elke stoot op zo gulzig als ze was. Ze genoot zichtbaar ik hield wel haar bij haar middel vast anders zou ze krassen op haar mooie buikje krijgen. Even later spoot ik mijn zaad naar binnen. Ik hoorde een auto toeteren en keek om een auto van de gendarmerie stond op de weg stil naar ons te kijken. We fatsoeneerde ons en liepen via een omweg terug naar de camping. Bij de ingang van de camping zagen we de auto van de Gendarmerie staan. Onschuldig liepen we door het beloofde weer een heerlijk vakantie te worden.

EINDE

1470 keer gelezen

Score: 8
(van aantal stemmen: 7)

Je moet eerst inloggen om te kunnen stemmen.